Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W RADZIEJOWIE

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.radziejow.pl

Treść strony

Informacja

Radziejów, dnia 16.07.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.17.2024

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 16.07.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

 Gminy Topólka, 87-875 Topólka

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Wierzba płacząca – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 22/2 położonej w m. Topólka gm. Topólka.

2.      Żywotnik zachodni – 1 szt., znajdujący się na działce o nr ewid. 22/2 położonej w m. Topólka gm. Topólka.

 

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Obwieszczenie Wody Polskie

drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)

ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Ogłasza
II PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY

Na najem 2 boksów garażowych nr 16 i 22 o powierzchni około 15,80 m² każdy. Wyżej opisane boksy garażowe znajdują się na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie przy ul. Szpitalnej 3, w nieodpłatnym użytkowaniu SP ZOZ
i stanowią własność Powiatu Radziejowskiego. Boksy garażowe położone są na działce
o nr ewidencyjna 666/7 o pow. 0.2162 ha.

II Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 07.08.2024 roku w siedzibie Szpitala                  w Radziejowie przy ulicy Szpitalnej 3, sala konferencyjna:

1.      Dla boksu garażowego nr 16 - godz. 9.00

2.      Dla boksu garażowego nr 22 - godz. 9.15

Cena wywoławcza: 175, 00 zł plus VAT/miesięcznie/na każdy.

Warunkiem przystąpienia do II przetargu jest wniesienie wadium  w wysokości: 30,00 zł
w terminie do dnia 02.08.2024 roku, na konto: KDBS Filia w Radziejowie
nr 71 9550 0003 2018 0000 7386 0003 z dopiskiem wadium na boks garażowy nr …… .Uczestnicy postępowania przetargowego winni posiadać ze sobą dokument tożsamości. Kwota osiągnięta w II przetargu  jest podstawą  do podpisania umowy najmu na okres 3 lat. Uchylenie się uczestnika, który wygra przetarg, od zawarcia umowy, spowoduje przepadek wpłaconego wadium. Zastrzega się prawo odwołania przetargu   w uzasadnionych przypadkach.

Szczegółowe informacje można uzyskać również w siedzibie Szpitala Dział Administracji
i Zamówień Publicznych lub telefonicznie pod nr 54 285 63 31.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, reprezentowany przez Dyrektora Sebastiana Jankiewicza, tel. 54 285 62 00, adres e-mail: sekretariat@szpitalradziejow.pl  klauzula informacyjna znajduje się na stronie  https://www.szpitalradziejow.pl/klauzula-informacyjna-ogolna/  bądź w siedzibie Szpitala.

I przetarg ustny nieograniczony odbył się 20 lutego 2024roku.

 

drukuj (ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylak
    data wytworzenia: 2024-07-08
  • opublikował: Daria Kordylak
    data publikacji: 2024-07-08 14:06

Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych

Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 15 lipca 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 18 położonej w obrębie ewidencyjnym Przysiek, gmina Dobre

z działkami sąsiednimi nr: 21, 25, 27, 28, 29, 33, 34, 35, 38, 40, 15/2,

drukuj (Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych)

  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwa
      data wytworzenia: 2024-07-02
    • opublikował: administrator
      data publikacji: 2024-07-05 10:36
    • zmodyfikował: administrator
      ostatnia modyfikacja: 2024-07-05 10:36

drukuj ()

Informacja

Starosta Radziejowski informuje, że od dnia 20 czerwca 2024 roku przez 21 dni, tj. do dnia 10 lipca 2024 r., zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Radziejowie wykaz nieruchomości gruntowej, zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa, przeznaczonej do zbycia w trybie art. 198g ustawy z dnia 21 sierpnia o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.), na rzecz dotychczasowych użytkowników wieczystych, położonej w obrębie ewidencyjnym Głuszynek, gmina Topólka, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 47/72 o powierzchni 0.1075 ha, dla której urządzona jest księga wieczysta Nr WL1R/00024442/5.

Osoby, którym przysługuje roszczenie o nabycie nieruchomości z mocy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.) lub odrębnych przepisów oraz osoby będące poprzednimi właścicielami zbywanej nieruchomości pozbawionymi prawa własności tej nieruchomości przed dniem 5 grudnia 1990 r., albo spadkobiercy takich osób, mogą w terminie 6 tygodni, licząc od dnia wywieszenia niniejszego wykazu, złożyć wniosek o nabycie przedmiotowej nieruchomości. W razie nie złożenia wniosku w terminie pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości nie przysługuje.   

Informacja

Radziejów, dnia 20.06.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.16.2024

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 20.06.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Brzoza brodawkowata– 2 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 145/10, położonej w miejscowości Płowce, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-06-20
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-06-20 13:39

Obwieszczenie Wody Polskie

drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)

Informacja

Radziejów, dnia 4.06.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.15.2024

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 4.06.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Brzoza brodawkowata– 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 167, położonej ul. Polna, m. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-06-04
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-06-04 13:58

Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych

Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 12 czerwca 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 43 położonej w obrębie ewidencyjnym Dębianki, gmina Topólka z działkami sąsiednimi nr: 44, 2 i 7,

drukuj (Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych)

  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwa
      data wytworzenia: 2024-05-28
    • opublikował: administrator
      data publikacji: 2024-05-28 14:29

drukuj ()

Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych

Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. z 2021 r. nr poz. 1390 tj. ) Informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień 12 czerwca 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 79 położonej w obrębie ewidencyjnym Dobre I, gmina Dobre

z działkami sąsiednimi nr: 81, 82, 78 i 213/2,

drukuj (Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych)

  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwa
      data wytworzenia: 2024-05-28
    • opublikował: administrator
      data publikacji: 2024-05-28 14:24
    • zmodyfikował: administrator
      ostatnia modyfikacja: 2024-05-28 14:26

drukuj ()

Informacja o zmianie pracy aptek

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2024-05-27 09:28

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2024-05-27 09:29

Informacja

Radziejów, dnia 27.05.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.14.2024

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody  (Dz. U. z 2023 r., poz. 1336) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.05.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne                               na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów

     w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących krzewów:

1.      Tuja – 57 m2 , znajdujących się na działce o Nr ewid. 26 w miejscowości Czołowo, gmina Radziejów.

 

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 dni (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-05-27
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-05-27 09:18

Informacja

Radziejów, dnia 27.05.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.13.2024

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody  (Dz. U. z 2023 r., poz. 1336) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.05.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne                               na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów

     w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Brzoza brodawkowata – 2 szt. , znajdująca się na działce o nr ewid. 78/3 w miejscowości Broniewek, gmina Radziejów

2.      Sosna zwyczajna – 1 szt. , znajdująca się na działce o nr ewid. 78/3 w miejscowości Broniewek, gmina Radziejów

 

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 dni (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-05-27
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-05-27 09:12

OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA CZŁONKÓW POWIATOWEJ RADY RYNKU PRACY W RADZIEJOWIE

W związku z upływem kadencji Powiatowej Rady Rynku Pracy w Radziejowie Starosta Radziejowski ogłasza nabór na członków Powiatowej Rady Rynku Pracy, która działać będzie w okresie kadencji 2024-2028.

Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2024 r. poz. 475 t.j.) o powołanie w skład powiatowej rady rynku pracy mogą ubiegać się przedstawiciele działających na terenie powiatu:

1)      terenowych struktur każdej organizacji związkowej reprezentatywnej w rozumieniu ustawy o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego;

2)      terenowych struktur każdej reprezentatywnej organizacji pracodawców w rozumieniu ustawy o Radzie Dialogu Społecznego i innych instytucjach dialogu społecznego;

3)      społeczno-zawodowych organizacji rolników, w tym związków zawodowych rolników indywidualnych i izb rolniczych;

4)      organizacji pozarządowych zajmujących się statutowo problematyką rynku pracy.

Starosta może powołać w skład rynku pracy trzech przedstawicieli spośród organów jednostek samorządu terytorialnego lub nauki o szczególnej wiedzy i autorytecie w obszarze działania tej rady.

Starosta Radziejowski pisemnie zwrócił się do podmiotów określonych treścią ustawy z prośbą o zgłoszenie przedstawicieli – kandydatów na członków Powiatowej Rady Rynku Pracy.

Dodatkowe zgłoszenia kandydatów na członków Powiatowej Rady Rynku Pracy w Radziejowie należy składać za pośrednictwem poczty lub osobiście w terminie 15 dni roboczych od dnia otrzymania zaproszenia w Starostwie Powiatowym w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, 88-200 Radziejów w Sekretariacie z dopiskiem na kopercie „Powiatowa Rada Rynku Pracy”.

Zgłoszenia kandydata należy dokonać na druku zgłoszenia - do pobrania.

Do zgłoszenia należy dołączyć opis kariery zawodowy kandydata oraz informacje potwierdzające osiągnięcia i doświadczenia kandydata w zakresie rynku pracy.

Organizacje pozarządowe zajmujące się statutowo problematyką rynku pracy oraz społeczno-zawodowe organizacje rolników, w tym związki zawodowe rolników indywidualnych i izby rolnicze do zgłoszenia powinny dołączyć – Statut organizacji oraz wypis z KRS.

Zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy decyzja o powołaniu kandydata w skład Powiatowej Rady Rynku Pracy w Radziejowie należy do wyłącznej kompetencji Starosty Radziejowskiego. Starosta poinformuje organy i organizacje w terminie 30 dni roboczych od dnia zakończenia przyjmowania zgłoszeń o terminie posiedzenia inauguracyjnego.

 

 

                                                                                             

Załączniki:

- karta zgłoszenie kandydata na członka Powiatowej Rady Rynku Pracy w Radziejowie

 

Radziejów, dnia 21 maja 2024 r.

drukuj (OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA CZŁONKÓW POWIATOWEJ RADY RYNKU PRACY W RADZIEJOWIE)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Daria Kordylak
    data wytworzenia: 2024-05-22
  • opublikował: Daria Kordylak
    data publikacji: 2024-05-22 10:26
  • zmodyfikował: Daria Kordylak
    ostatnia modyfikacja: 2024-05-22 10:28

Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych

Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień:

 14 czerwca 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 121  położonej w obrębie ewidencyjnym Wincentowo, gmina Piotrków Kujawski z działką sąsiednią nr 47 położoną w obrębie ewidencyjnym Wincentowo, gmina Piotrków Kujawski.

drukuj (Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych)

  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwa
      data wytworzenia: 2024-05-20
    • opublikował: administrator
      data publikacji: 2024-05-20 11:17

drukuj ()

Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych

Starosta Radziejowski działając na podstawie § 32 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków, informuje o rozpoczęciu prac geodezyjnych ustalonych na dzień:

 27 maja 2024 r. mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 52 położonej w obrębie ewidencyjnym Rudzk Mały, gmina Piotrków Kujawski,

28 maja 2024 r.  mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 5/2 położonej w obrębie ewidencyjnym Szewce, gmina Piotrków Kujawski,

28 maja 2024 r.  mających na celu ustalenie przebiegu granic działki ewidencyjnej nr 84 położonej w obrębie ewidencyjnym Sokoły, gmina Piotrków Kujawski.

drukuj (Informacja o rozpoczęciu prac geodezyjnych)

  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Z upoważnienia Starosty Radziejowskiego Dariusz Zasada - Kierownik Wydziału Geodezji, Kartografii, Architektury i Budownictwa
      data wytworzenia: 2024-05-17
    • opublikował: administrator
      data publikacji: 2024-05-20 11:11

drukuj ()

Informacja

Radziejów, dnia 17.05.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.12.2024

 

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody  (Dz. U. z 2023 r., poz. 1336) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 17.05.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Miasta i Gminy Piotrków Kujawski

     w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących krzewów:

1.      Thuja – 80 m2 , znajdujących się na działce o nr ewid. 17/2 w miejscowości Rogalin, gmina Piotrków Kujawski

 

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-05-17
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-05-17 10:35

Obwieszczenie

 

Obwieszczenie (art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości Dz. U. 2023 r. poz.1394)                                                                                                                   

Na podstawie art. 49 oraz art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postepowania administracyjnego  (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) w związku z art. 17 ustawy z dnia 17 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości (Dz. U. z 2023 r. poz. 1394) Starosta Radziejowski zawiadamia, że decyzje o rejestracji pojazdów wydane przed dniem 14 marca 2005 r. dotyczące pojazdów nieposiadających ważnego okresowego badania technicznego, w stosunku do których ich posiadacze nie dopełnili obowiązku zawarcia umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, jeżeli pojazd im podlega, przez okres dłuższy niż 10 lat, przypadający bezpośrednio przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości, wygasają z mocy prawa z dniem 10 czerwca 2024 r. (art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości  Dz. U. 2023 r. poz.1394)   

 

Wykaz numerów rejestracyjnych pojazdów, które kwalifikują się do wygaszenia decyzji o rejestracji przekazany został Staroście Radziejowskiemu przez Ministra właściwego do spraw informatyzacji (art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia niektórych skutków kradzieży tożsamości Dz. U. 2023 r. poz.1394)       i zawarty jest w załączniku do niniejszego zawiadomienia.

drukuj (Obwieszczenie)

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Kierownik Wydziału Komunikacji i Infrastruktury Technicznej mgr Marzena Szpadzińska
    data wytworzenia: 2024-05-14
  • opublikował: administrator
    data publikacji: 2024-05-15 13:08

Zawiadomienie o rozgraniczeniu działek

  • Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Dariusz Zasada
    • opublikował: administrator
      data publikacji: 2024-05-14 14:38

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Dariusz Zasada
    data wytworzenia: 2024-05-10
  • opublikował: administrator
    data publikacji: 2024-05-14 14:37

Informacja o wykazie

Zarząd Powiatu w Radziejowie informuję, że w dniach od 13 maja 2024 r. przez 21 dni, tj. do 3 czerwca 2024 r.  zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul Kościuszki 17 wykaz nieruchomości przeznaczonej do zbycia w formie darowizny działki: nr 21/2 o pow. 0.0800 ha, nr 25/2 o pow. 0.0300 ha,  nr 26/2 o pow. 0.0100 ha, nr 28/2 o pow. 0.0600 ha obręb Szczeblotowo  jednostka ewidencyjna Dobre oraz nr 241/2 o pow. 0.0700 ha,  nr 242/2 o pow. 0.2000 ha, nr 245/2 o pow. 0.0500 ha, nr 246/2 o pow. 0.0600 ha,  nr 250/2 o pow. 0.0800 ha obręb Dobre Wieś  jednostka ewidencyjna Dobre  na rzecz Gminy Dobre.

drukuj (Informacja o wykazie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Chłodzińska Sekretarz Powiatu Radziejowskiego
    data wytworzenia: 2024-05-13
  • opublikował: administrator
    data publikacji: 2024-05-13 09:01

Informacja o wykazie

Zarząd Powiatu w Radziejowie informuje, że od 30 kwietnia 2024 r. przez 21 dni, tj. do 21 maja 2024 r.  zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17 wykaz nieruchomości przeznaczonej do wynajęcia od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2029 r. w trybie bezprzetargowym: pomieszczenie biurowe znajduje się w budynku administracyjno – biurowym przy ul. Kościuszki 58 w Radziejowie. Wyżej opisana nieruchomość  stanowi własność Powiatu Radziejowskiego.

drukuj (Informacja o wykazie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Chłodzińska Sekretarz Powiatu Radziejowskiego
    data wytworzenia: 2024-04-30
  • opublikował: administrator
    data publikacji: 2024-04-30 11:30

Pismo Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w sprawie odstrzału sanitarnego dzików na obszarze zagrożonym wystąpieniem ASF

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2024-04-29 14:40

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2024-04-29 14:41

Zawiadomienie o rozgraniczeniu działek

Zawiadomienie o rozgraniczeniu działek

Obwieszczenie

OBWIESZCZENIE

STAROSTY RADZIEJOWSKIEGO

z dnia 12.04.2024 r.

 

Na podstawie art. 11f ust. 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 162 t.j.)

zawiadamiam, że

na wniosek Zarządu Dróg Powiatowych w Radziejowie ul. Kościuszki 20/22, 88 – 200 Radziejów z dnia 25.01.2024 r., data wpływu wniosku do organu dnia 25.01.2024 r. zostało wydana w dniu 12.04.2024 r. decyzja Starosty Radziejowskiego o pozwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr 1/2024 znak sprawy: GB.III.6740.10.1.2024 dla inwestycji p.n. „przebudowa drogi powiatowej Nr 2815 C Osięciny – Jarantowice polegająca na budowie ścieżki pieszo – rowerowej” w miejscowości Jarantowice, gmina Osięciny. Działki objęte opracowaniem: 49, 53/3, 53/7, 53/8, 53/9, 53/10, 53/11, 53/12, 53/13, 53/14, 53/15, 53/16, 53/17, 53/19, 53/25, 53/26, 53/27 i 55/15 położone w obrębie ewidencyjnym 0007 Jarantowice, gmina Osięciny oraz działki o nr ewidencyjnych 164/7, 218, 612/5, 613/1, 616 i 480 położone w obrębie ewidencyjnym 0016 Osięciny, gmina Osięciny. Jednostka ewidencyjna działek 041104_2 Osięciny.

Informuję, że z treścią w/w decyzji strony mogą zapoznać się w Starostwie Powiatowym w Radziejowie ul. Kościuszki 17 Wydział Geodezji Kartografii Architektury i Budownictwa pokój 314 III piętro biurowiec przy ulicy Kościuszki 20/22 w dniach pracy urzędu (znak sprawy GB.III.6740.10.1.2024).

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w prasie lokalnej, na stronach internetowych BIP i tablicach ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Radziejowie, Zarządu Dróg Powiatowych w Radziejowie oraz Urzędu Gminy Osięciny.

Zgodnie z art. 49 Kodeksu Postępowania Administracyjnego niniejsze zawiadomienie stron uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

 

drukuj (Obwieszczenie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta dr Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2024-04-17
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-04-17 10:48

Ogłoszenie o przetargu

drukuj (Ogłoszenie o przetargu)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta dr Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2024-04-16
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-04-17 08:05

Obwieszczenie Wody Polskie

drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)

Obwieszczenie Wody Polskie

drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)

Informacja

Radziejów, dnia 18.03.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.11.2024

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 18.03.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Lipa drobnolistna– 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 131/4, położonej w miejscowości Broniewek, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-03-21
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-03-21 12:59

Obwieszczenie Wody Polskie

drukuj (Obwieszczenie Wody Polskie)

Informacja

Radziejów, dnia 13.03.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.10.2024

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.03.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Robinia akacjowa– 4 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 78/3, położonej w miejscowości Broniewek, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-03-13
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-03-13 09:21

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty na realizację zadania publicznego pn. „Integracyjnie i Aktywnie z PrzytULAnką”

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2024-03-11 13:03

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2024-03-11 13:03

Informacja

w9ka2+92pJupAAAAABJRU5ErkJggg==

 

Informacja o rozpoczęciu realizacji projektu partnerskiego

Zgodnie z dyspozycją art. 39 ust. 8 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (Dz. U. 2022 poz. 1079), w związku z art. 4, art. 5 ust. 1 i art. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720), Powiat radziejowski/ PCPR w Radziejowie   informuje o przystąpieniu do realizacji projektu partnerskiego pn. „Rodzina w centrum Etap I”, nr projektu: FEKP.08.25-IZ.00-0003/23, nr naboru: FEKP.08.25-IZ.00-056/23, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021- 2027, Priorytet 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji  włączenia społecznego, Działanie 08.25 Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.

Status projektu: wybrany do dofinansowania

Data zawarcia umowy o partnerstwie: 06.03.2024 r.

Planowany okres realizacji: 1.01.2024 r. – 31.12.2026 r.

Partnerzy projektu:

  • Województwo Kujawsko-Pomorskie (ROPS w Toruniu) – Partner Wiodący

·        powiaty:

-        aleksandrowski

-        brodnicki

-        bydgoski

-        chełmiński

-        golubsko-dobrzyński

-        grudziądzki

-        inowrocławski

-        lipnowski

-        mogileński

-        nakielski

-        radziejowski

-        rypiński

-        sępoleński

-        świecki

-        toruński

-        tucholski

-        wąbrzeski

-        włocławski

-        żniński

·        miasta na prawach powiatów:

-        Bydgoszcz

-        Toruń

-        Grudziądz

-        Włocławek

 

·        DAJ SZANSĘ Fundacja na Rzecz Rozwoju Dzieci Niepełnosprawnych 

Podmioty uczestniczące w realizacji zadań:

·       Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu

·        MOPS Bydgoszcz

·        MOPR Toruń/TCUS

 

·        MOPR Włocławek

 

·        MOPR Grudziądz/CPDIR

 

·        PCPR Aleksandrów Kuj.

 

·        PCPR Brodnica

 

·        PCPR Bydgoszcz

 

·        PCPR Chełmno

 

·        PCPR Golub-Dobrzyń

 

·        PCPR Grudziądz

 

·        PCPR Inowrocław

 

·        PCPR Lipno

 

·        PCPR Mogilno

 

·        PCPR Nakło nad Notecią

 

·        PCPR Radziejów

 

·        PCPR Rypin

 

·        PCPR w Sępólnie Krajeńskim

·        PCPR Świecie

 

·        PCPR Toruń

 

·        PCPR Tuchola

 

·        PCPR Wąbrzeźno

 

·        PCPR Włocławek

 

·        PCPR Żnin

 

·        DAJ SZANSĘ Fundacja na Rzecz Rozwoju Dzieci Niepełnosprawnych  

 

Uzasadnienie przyczyn przystąpienia do realizacji projektu:

Powiat radziejowski zadeklarował wolę przystąpienia w charakterze Partnera do projektu pn. „Rodzina w centrum  Etap I”, współfinansowanego z Programu Regionalnego: Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027, Priorytet FEKP.08 Fundusze Europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie FEKP.08.25 Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej. W latach 2016-2023 Powiat radziejowski/ PCPR w Radziejowie realizował, w partnerstwie z Województwem Kujawsko-Pomorskim (Regionalnym Ośrodkiem Polityki Społecznej w Toruniu) oraz innymi partnerami projekty o tożsamym charakterze, tj. Rodzina w Centrum. Z uwagi na pozytywne rezultaty poprzedniego przedsięwzięcia i ogromną korzyść dla rodzin z naszego terenu, Powiat radziejowski podjął decyzję o współpracy w działaniach na rzecz poprawy funkcjonowania rodzin także w perspektywie finansowej 2021-2027.

W ramach projektu w województwie kujawsko-pomorskim powstanie spójny i zintegrowany system wsparcia dla rodzin naturalnych i zastępczych, celem którego jest rozwój usług wspierających i aktywizujących rodziny w środowisku lokalnym o charakterze profilaktyczno-edukacyjnym. Działania podjęte w projekcie będą miały na celu:

·        stworzenie optymalnych warunków dla prawidłowego funkcjonowania rodziny (w tym opieki nad dzieckiem);

·        poprawę możliwości rozwojowych rodziny i jej zdolności do przezwyciężania kryzysów poprzez zwiększenie dostępności do usług społecznych;

·        rozwój współpracy instytucji pomocowych i innych podmiotów zaangażowanych w pracę z dzieckiem i rodziną;

·        rozwój  pieczy zastępczej w formach zdeinstytucjonalizowanych poprzez rozszerzenie pakietu wsparcia w środowisku  oraz przeszkolenie kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej;

·        rozwój usług środowiskowych skierowanych do usamodzielnianych wychowanków pieczy zastępczej;

·        umożliwienie dostępu do usług wsparcia dla rodzin, w tym rodzin zastępczych;

·        działania na rzecz wzmocnienia procesu usamodzielniania dzieci i młodzieży;

·        podnoszenie kompetencji i doskonalenie kadry wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, wolontariuszy i pracowników instytucji pomocy i integracji społecznej;

·        działania diagnostyczno-terapeutyczne w obszarze FASD.

 

 

 

 

 

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Anna Bartczak, Kierownik PCPR
    data wytworzenia: 2024-03-08
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-03-08 08:04

Informacja

Radziejów, dnia 5.03.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.9.2024

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 5.03.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Pani Anny Tomczak ( adres w aktach sprawy ) w porozumieniu z Stowarzyszeniem Ogrodu Działkowego „Stokrotka” ul. Działkowa 1, 88-200 Radziejów w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następującego drzewa:

1.      Świerk zwyczajny 1 szt., znajdujący się na działce ogrodu działkowego o nr wewnętrznym 243, położonej   przy ul. Działkowej 1 w m. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

 

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-03-05
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-03-05 11:37

Informacja

Radziejów, dnia 1.03.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.8.2024

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz.1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 1.03.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Wójta Gminy Topólka, 87-875 Topólka

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Wierzba pospolita – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 160/7 położonej w m. Topólka gm. Topólka.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-03-01
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-03-01 08:41

Ogłoszenie

OGŁOSZENIE  

Na podstawie art. 113 ust. 6 oraz art. 114 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.  o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.)

Starosta Radziejowski

wykonujący zadanie z zakresu administracji rządowej, podaje do publicznej wiadomości informację o zamiarze wywłaszczenia

zabudowanej nieruchomości położonej we Włocławku przy ul. Brzeskiej 1/3, oznaczonej numerem ewidencyjnym działki 59 o powierzchni 0.1772 ha, obręb Włocławek KM 45, dla której urządzona jest księga hipoteczna nr 1379.                      


W związku z powyższym wzywa się właścicieli lub ich następców prawnych oraz osoby którym przysługują inne prawa rzeczowe do wyżej wymienionej nieruchomości, aby w terminie 2 miesięcy od daty ukazania się niniejszego ogłoszenia, zgłosili i udokumentowali te prawa w Starostwie Powiatowym w Radziejowie, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, pokój nr 323 tel. (54) 285 35 53.


Nie zgłoszenie się w terminie 2 miesięcy od dnia ogłoszenia, osób legitymujących się prawami rzeczowymi do omawianej nieruchomości, skutkować będzie wszczęciem postępowania wywłaszczeniowego w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2023 r., poz. 344 ze zm.).

drukuj (Ogłoszenie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta dr Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2024-03-01
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-03-01 08:02

Informacja

Radziejów, dnia 29.02.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.7.2024

 INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 29.02.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Żywotnik olbrzymi – 3 szt. , znajdujący się na działce o nr ewid. 665/3, położonej w obrębie geodezyjnym Osięciny, gmina Osięciny.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-02-29
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-02-29 14:10

Konkurs ofert na wykonanie zadań publicznych związanych z realizacją zadań Powiatu Radziejowskiego w 2024 roku

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2024-02-27 11:27

Metryka

  • opublikował: Dominika Chmielewska
    data publikacji: 2024-02-27 11:29

Informacja

Radziejów, dnia 27.02.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.6.2024

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 27.02.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Miasta Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Topola osika– 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 723, położonej ul. Sportowa 181046C, m. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-02-27
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-02-27 08:26

OGŁOSZENIE O WYNIKU I USTNEGO PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Niniejszym informuję, że w dniu 19.02.2024r. o godz. 12:00 w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie odbył się przetarg ustny nieograniczony na wydzierżawienie miejsca użytkowego o powierzchni 4m2, na działce gruntu nr 666/13 o pow.3.3025 ha, nr księgi wieczystej WL1R/00002595/2, znajdującego się  w części ciągu komunikacyjnego (hol przy pogotowiu oraz przy rejestracji ogólnej) budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, przy ul. Szpitalnej 3
w Radziejowie.

 Do przetargu zgłosił się jeden oferent i został on dopuszczony do przetargu.

- PH  Gastromax, ul. Stodólna 11F/21,67-800 Włocławek

Cena wywoławcza wynosiła 1 000,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT

Najwyższa osiągnięta w drodze licytacji stawka to: 1 200,00 zł netto miesięcznie

Podmiot wyłoniony w przetargu: PH  Gastromax,  ul. Stodólna 11F/21,67-800 Włocławek.

Wyżej opisany lokal zostaje wynajęty na okres 3 lat.

drukuj (OGŁOSZENIE O WYNIKU I USTNEGO PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie Sebastian Jankiewicz
    data wytworzenia: 2024-02-23
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-02-26 09:48

OGŁOSZENIE O WYNIKU I USTNEGO PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Niniejszym informuję, że w dniu 19.02.2024r. o godz. 11:00 w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie odbył się  przetarg ustny nieograniczony na najem lokalu użytkowego o powierzchni 9m2, na działce gruntu nr 666/13
o pow.3.3025 ha, nr księgi wieczystej WL1R/00002595/2, znajdującego się w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.

 Do przetargu zgłosiło się dwóch oferentów i zostali oni dopuszczeni do przetargu.

- Monika Czajkowska - Salon Optyczny, 88-200 Radziejów

-Jarosław Olszewski - ul.14 Pułku Piechoty 17/25, 87-800 Włocławek

Cena wywoławcza wynosiła 560,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT miesięcznie.

Najwyższa osiągnięta w drodze licytacji stawka to: 2 000,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT miesięcznie.

Podmiot wyłoniony w przetargu:  Jarosław Olszewski, ul.14 Pułku Piechoty 17/25, 87-800 Włocławek. Wyżej opisany lokal zostaje wynajęty na okres 3 lat.

drukuj (OGŁOSZENIE O WYNIKU I USTNEGO PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie Sebastian Jankiewicz
    data wytworzenia: 2024-02-23
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-02-26 09:47

OGŁOSZENIE O WYNIKU I PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO

Informacja o wyniku I przetargu ustnego nieograniczonego dotyczącego najmu na okres trzech lat nieruchomości garażowych nr 15,16,17,18,20,21,22, usytuowanych na działce
o nr ewid.666/7, położonych przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.

Przetarg ustny nieograniczony odbył się w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w dniu 20.02.2024 r.

1.      Przedmiotem przetargu był najem nieruchomości garażowej nr 15 usytuowanej na działce o nr ewid.666/7, nr księgi wieczystej WL1R/00027307/8, położonej przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.

Do przetargu zostały dopuszczone osoby/podmioty:

Paweł Zimowski, ul. Szpitalna 1/1, 88-20 Radziejów

Na przetarg wadium wpłacił jeden oferent

Cena  wywoławcza wynosiła 175,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT

Najwyższa osiągnięta w drodze licytacji stawka to: 180,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT.

Podmiot wyłoniony w przetargu:  Paweł Zimowski, ul. Szpitalna 1/1, 88-20 Radziejów

 

2.      Przedmiotem przetargu był najem nieruchomości garażowej nr 16 usytuowanej na działce o nr ewid.666/7, nr księgi wieczystej WL1R/00027307/8, położonej przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.

Brak uczestników przetargu

3.      Przedmiotem przetargu był najem nieruchomości garażowej nr 17 usytuowanej na działce o nr ewid.666/7, nr księgi wieczystej WL1R/00027307/8, położonej przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.

Do przetargu zostały dopuszczone osoby/podmioty:

Wioletta Wesołowska, ul. Leśna 11,88-200 Radziejów

Na przetarg wadium wpłacił jeden oferent

Cena wywoławcza wynosiła 175,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT

Najwyższa osiągnięta w drodze licytacji stawka to: 180,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT.

Podmiot wyłoniony w przetargu: Wioletta Wesołowska, ul. Leśna 11,88-200 Radziejów

 

4.      Przedmiotem przetargu był najem nieruchomości garażowej nr 18 usytuowanej na działce o nr ewid.666/7, nr księgi wieczystej WL1R/00027307/8, położonej przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.

Do przetargu zostały dopuszczone osoby/podmioty:

Sławomir Kuligowski, ul. Szpitalna 5/42, 88-200 Radziejów

Na przetarg wadium wpłacił jeden oferent

Cena wywoławcza wynosiła 175,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT

Najwyższa osiągnięta w drodze licytacji stawka to: 180,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT

Podmiot wyłoniony w przetargu:  Sławomir Kuligowski, ul. Szpitalna 5/42, 88-200 Radziejów

5.      Przedmiotem przetargu był najem nieruchomości garażowej nr 20 usytuowanej na działce o nr ewid.666/7, nr księgi wieczystej WL1R/00027307/8, położonej przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.

Do przetargu zostały dopuszczone osoby/podmioty:

Halina Darul-Krzemińska, ul. Szpitalna 9/33, 88-200 Radziejów

Na przetarg wpłacił jeden oferent

Cena wywoławcza wynosiła 175,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT

Najwyższa osiągnięta w drodze licytacji stawka to: 180,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT.

Podmiot wyłoniony w przetargu:  Halina Darul-Krzemińska, ul. Szpitalna 9/33, 88-200 Radziejów

 

6.      Przedmiotem przetargu był najem nieruchomości garażowej nr 21 usytuowanej na działce o nr ewid.666/7, nr księgi wieczystej WL1R/00027307/8, położonej przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.

Do przetargu zostały dopuszczone osoby/podmioty:

Bogdan Zachwieja, ul. Włocławska 64, 88-230 Piotrków Kujawski

Na przetarg wadium wpłacił jeden oferent

Cena wywoławcza wynosiła 175,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT.

Najwyższa osiągnięta w drodze licytacji stawka to: 180,00 zł netto plus obowiązująca stawka podatku VAT

Podmiot wyłoniony w przetargu:  Bogdan Zachwieja, ul. Włocławska 64, 88-230 Piotrków Kujawski

 

7.      Przedmiotem przetargu był najem nieruchomości garażowej nr 22 usytuowanej na działce o nr ewid.666/7, położonej przy ul. Szpitalnej 3 w Radziejowie.

Brak uczestników przetargu

drukuj (OGŁOSZENIE O WYNIKU I PRZETARGU USTNEGO NIEOGRANICZONEGO)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie Sebastian Jankiewicz
    data wytworzenia: 2024-02-23
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-02-26 09:45

Informacja

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 16.02.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Miasta i Gminy Piotrków Kujawski, ul. Kościelna 1, 88-230 Piotrków Kujawski w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.     Topola biała – 4 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 23 położonej w miejscowości Łabędzin, gmina Piotrków Kujawski,

2.     Robinia akacjowa – 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 23 położonej w miejscowości Łabędzin, gmina Piotrków Kujawski,

3.     Lilak pospolity – 300 m2 , znajdujący się na działce o nr ewid. 23 położonej w miejscowości Łabędzin, gmina Piotrków Kujawski.

            W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-02-16
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-02-16 10:28

Informacja

Radziejów, dnia 15.02.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.4.2024 

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 15.02.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Wójta Gminy Osięciny ul. Wojska Polskiego 14, 88-220 Osięciny

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następującego drzewa:

1.      Topola kanadyjska – 1 szt. , znajdująca się na działce o nr ewid. 18/1, położonej w obrębie geodezyjnym Pocierzyn, gmina Osięciny.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-02-15
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-02-15 08:41

Obwieszczenie

OBWIESZCZENIE

 STAROSTY RADZIEJOWSKIEGO
z dnia 01.02.2024 r.

Na podstawie art. 11d ust. 5 w związku z art. 11a ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 162 t.j.) oraz art. 49 i 61 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U z 2023 poz. 775 t.j.)  

zawiadamiam, że

na wniosek z dnia 25.01.2024 r., data wpływu wniosku do organu dnia 25.01.2024 r. Zarządu Dróg Powiatowych w Radziejowie ul. Kościuszki 20/22, 88 – 200 Radziejów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania p.n. „przebudowa drogi powiatowej Nr 2815 C Osięciny – Jarantowice polegająca na budowie ścieżki pieszo – rowerowej” w miejscowości Jarantowice, gmina Osięciny. Działki objęte opracowaniem: 49, 53/3, 53/7, 53/8, 53/9, 53/10, 53/11, 53/12, 53/13, 53/14, 53/15, 53/16, 53/17, 53/19, 53/25, 53/26, 53/27 i 55/15 położone w obrębie ewidencyjnym 0007 Jarantowice, gmina Osięciny oraz działki o nr ewidencyjnych 164/7, 218, 612/5, 613/1, 616 i 480 położone w obrębie ewidencyjnym 0016 Osięciny, gmina Osięciny

Obręb działek położonych w obrębie Jarantowice 0007 jednostka ewidencyjna 041104_2 Osięciny.  

Obręb działek położonych w obrębie Osięciny 0016 jednostka ewidencyjna 041104_2 Osięciny.        

Wniosek obejmuje projekt podziału nieruchomości o numerach ewidencyjnych: 53/3 położone w obrębie ewidencyjnym 0007 Jarantowice, gmina Osięciny po podziale dz nr 53/31 i 53/32, dz nr 53/7 po podziale dz nr 53/37 i 53/38, dz nr 53/8 po podziale dz nr 53/39 i 53/40, dz nr 53/9 po podziale dz nr 53/41 i 53/42, dz nr 53/10 po podziale dz nr 53/43 i 53/44, dz nr 53/11 po podziale dz nr 53/45 i 53/46, dz nr 53/12 po podziale dz nr 53/47 i 53/48, dz nr 53/13 po podziale dz nr 53/49 i 53/50, dz nr 53/14 po podziale dz nr 53/51 i 53/52, dz nr 53/15 po podziale dz nr 53/53 i 53/54, dz nr 53/16 po podziale dz nr 53/55 i 53/56, dz nr 53/17 po podziale dz nr 53/57 i 53/58, dz nr 53/19 po podziale dz nr 53/59 i 53/60, dz nr 53/25 po podziale dz nr 53/61 i 53/62, dz nr 53/26 po podziale dz nr 53/28, 53/29 i 53/30, dz nr 53/27 po podziale dz nr 53/33, 53/34, 53/35 i 53/36, dz nr 55/15 po podziale dz nr 55/18 i 55/19, działki położone w obrębie ewidencyjnym 0016 Osięciny, gmina Osięciny tj. dz nr 164/7, dz nr 612/5 po podziale dz nr 612/8 i 612/9, dz nr 613/1 po podziale dz nr 613/2 i 613/3, dz nr 616 po podziale dz nr 616/1 i 616/2, dz nr 480 po podziale dz nr 480/1 i 480/2, gdzie działki o nr 53/31, 53/37, 53/39, 53/41, 53/43, 53/45, 53/47, 53/49, 53/51, 53/53, 53/55, 53/57, 53/59, 53/61, 53/28, 53/29, 53/33, 53/34, 53/35, 55/18, 164/7, 612/8, 613/2, 616/1 oraz dz o nr 480/1 będą przejęte na rzecz samorządu terytorialnego własność Powiatu Radziejowskiego w Zarządzie Dróg Powiatowych w Radziejowie zgodnie z art. 12 ust. 4 pkt. 2 w/w ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.

Działka o nr ewidencyjnych 49 obręb 0007 Jarantowice, gmina Osięciny oraz działka nr 218 obręb 0016 Osięciny, gmina Osięciny to nieruchomości stanowiące własność Powiatu Radziejowskiego  w Zarządzie Dróg Powiatowych w Radziejowie. Jednostka ewidencyjna działek 041104_2 Osięciny.

Nie stwierdza się nieruchomości z których korzystanie będzie ograniczone zgodnie z art. 11f pkt. 8 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Informuję, że z aktami sprawy strony i ich pełnomocnicy mogą zapoznać się w Starostwie Powiatowym w Radziejowie ul. Kościuszki 17 Wydział Geodezji, Kartografii Architektury i Budownictwa pokój 314 III piętro biurowiec przy ulicy Kościuszki 20/22 w dniach pracy Urzędu. (znak sprawy: GB.III.6740.10.1.2024).

Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości w prasie lokalnej, na stronach internetowych BIP i tablicach ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Radziejowie, Zarządu Dróg Powiatowych w Radziejowie oraz Urzędu Gminy Osięciny.

Po upływie 14 dni od dnia obwieszczenia zawiadomienia  o wszczęciu postępowania administracyjnego uważa się za dokonane.

drukuj (Obwieszczenie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta dr Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2024-02-07
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-02-07 12:55

Informacja o wykazie

Zarząd Powiatu w Radziejowie informuje, że od 7 lutego 2024 r. przez 21 dni, tj. do 28 lutego 2024 r.  zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w siedzibie  Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17 wykaz nieruchomości przeznaczonej  do wynajęcia od 1 sierpnia 2024 r. na okres 5 lat w trybie przetargowym: pomieszczenie biurowe znajduje się na III piętrze (pok. 302) w budynku administracyjno – biurowym przy ul. Kościuszki 20/22 w Radziejowie. Wyżej opisana nieruchomość  stanowi współwłasność Powiatu Radziejowskiego.

drukuj (Informacja o wykazie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2024-02-07
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-02-07 09:47

Informacja

Radziejów, dnia 30.01.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.3.2024

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 30.01.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Topola kanadyjska– 1 szt., znajdująca się na działce o nr ewid.  nr 145, położonej w miejscowości Czołowo, gm. Radziejów.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-01-31
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-01-31 09:33

Informacja

 

Radziejów, dnia 30.01.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.2.2024 

INFORMACJA

 

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 30.01.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Jesion wyniosły – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 240/10, położonej w obrębie geodezyjnym Bronisław, gmina Dobre,

2.      Topola kanadyjska – 1 szt. , znajdująca się na działce o nr ewid. 240/10, położonej w obrębie geodezyjnym Bronisław, gmina Dobre.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-01-31
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-01-31 07:42

Informacja

Radziejów, dnia 30.01.2024 r.

N.R.L.O.II.6131.1.2024 

INFORMACJA

Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko  (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 30.01.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :

Gminy Dobre, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre

w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:

1.      Brzoza brodawkowata – 3 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. 121/12, położonej w obrębie geodezyjnym Dobre I, gmina Dobre.

W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w  przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.

drukuj (Informacja)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Z up. Starosty Edyta Gapska
    data wytworzenia: 2024-01-30
  • opublikował: Mariusz Pikuła
    data publikacji: 2024-01-30 11:13

I PRZETARG USTNY NIEOGERANICZONY

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

ogłasza

I PRZETARG USTNY NIEOGERANICZONY

na wydzierżawienie 7 boksów garażowych nr 15;16;17;18;20;21;22 o powierzchni około 15.80 m2  każdy. Wyżej opisane boksy garażowe znajdują się w Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie przy  ul. Szpitalnej 3, położone na działce o nr ewid. 666/7, o pow. 0,2162   ha. W nieodpłatnym użytkowanie SP ZOZ w Radziejowie, stanowią własność Powiatu Radziejowskiego. Przetarg odbędzie się w dniu 20 lutego 2024 roku w siedzibie szpitala w Radziejowie przy ulicy Szpitalnej 3, lokal nr 2-100  :

1.      Dla boksu garażowego nr 15 –   900.

2.      Dla boksu garażowego nr 16 –   930.

3.      Dla boksu garażowego nr 17 – 1000.

4.      Dla boksu garażowego nr 18 – 1030.

5.      Dla boksu garażowego nr 20 – 1100.

6.      Dla boksu garażowego nr 21 – 1130.

7.      Dla boksu garażowego nr 22 – 1200.

Cena wywoławcza: 175,00 zł plus obowiązujący podatek VAT/miesięcznie/na każdy.
Do przetargu może  przystąpić osoba  tylko na jeden boks garażowy.

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium  w wysokości: 30,00 zł w terminie do dnia 16 lutego 2024 r. na konto: KDBS Filia w Radziejowie nr 71 9550 0003 2018 0000 7386 0003.-  z dopiskiem wadium na boks garażowy nr ….  Uczestnicy postępowania przetargowego winni posiadać ze sobą dokument tożsamości. Kwota osiągnięta w przetargu jest podstawą do podpisania umowy  najmu na okres 3lat. Uchylenie się uczestnika, który wygra przetarg, od zawarcia umowy, spowoduje przepadek wpłaconego wadium. Zastrzega się prawo odwołania przetargu w uzasadnionych przypadkach. Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie szpitala lokal nr 2-100 lub telefonicznie pod  nr 54 285 6331.     

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, reprezentowany przez Dyrektora Sebastiana Jankiewicza, tel. 54 285 62 00, adres e-mail: sekretariat@szpitalradziejow.pl

Link do klauzuli danych osobowych : https://www.szpitalradziejow.pl/klauzula-informacyjna-ogolna/

drukuj (I PRZETARG USTNY NIEOGERANICZONY)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
    data wytworzenia: 2024-01-18
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-01-18 10:27

I PRZETARG USTNY NIEOGERANICZONY

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie

ogłasza

I PRZETARG USTNY NIEOGERANICZONY

na wydzierżawienie:

1.      Lokalu użytkowego o powierzchni 9m2,obecnie salon optyczny.

Cena wywoławcza : 560,00 zł plus obowiązujący podatek VAT/miesięcznie.

2.      Miejsca użytkowego o pow. 4 m2 znajdującego się w części  ciągów komunikacyjnych  szpitala.

Cena wywoławcza: 1000,00 zł -  plus obowiązujący podatek VAT/miesięcznie.

Wyżej opisane pomieszczenia użytkowe znajdują się wciągu komunikacyjnym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie przy  ul. Szpitalnej 3, położone na działce o nr ewid. 666/13, o pow. 3.3025 ha. W nieodpłatnym użytkowanie SPZOZ w Radziejowie, stanowią własność Powiatu Radziejowskiego.

Przetarg odbędzie się w dniu 19 lutego 2024 roku w siedzibie szpitala w Radziejowie przy ulicy Szpitalnej 3, lokal nr 2-100  :

1.      Dla lokalu użytkowego o pow. 9 m2  o godz.1100   

2.      Miejsca użytkowego o pow. 4 m2  o godz.1200

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium  w wysokości:

1.      Lokal użytkowy o pow. 9 m2-  85,00 zł.

2.      Miejsce użytkowe pow. 4 m2 – 150,00 zł.  

w terminie do dnia 16 lutego 2024 r. na konto: KDBS Filia w Radziejowie nr 71 9550 0003 2018 0000 7386 0003- z dopiskiem - wadium na lokal użytkowy/miejsce użytkowe. Uczestnicy postępowania przetargowego winni posiadać ze sobą dokument tożsamości. Kwota osiągnięta w przetargu jest podstawa do podpisania umowy  dzierżawy na okres 3lat. Uchylenie się uczestnika, który wygra przetarg, od zawarcia umowy, spowoduje przepadek wpłaconego wadium. Zastrzega się prawo odwołania przetargu w uzasadnionych przypadkach. Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie szpitala lokal nr 2-100 lub telefonicznie pod  nr 54 285 6331.     

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, reprezentowany przez Dyrektora Sebastiana Jankiewicza, tel. 54 285 62 00, adres e-mail: sekretariat@szpitalradziejow.pl

Link do klauzuli: https://www.szpitalradziejow.pl/klauzula-informacyjna-ogolna/

drukuj (I PRZETARG USTNY NIEOGERANICZONY)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
    data wytworzenia: 2024-01-18
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-01-18 10:25

Obwieszczenie Wojewody Kujawsko - Pomorskiego o przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej w 2024 r.

drukuj (Obwieszczenie Wojewody Kujawsko - Pomorskiego o przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej w 2024 r.)

Ogłoszenie o wykazie

Zarząd Powiatu w Radziejowie informuję, że w dniach od 8 stycznia 2024 r. przez 21 dni, tj. do 29 stycznia 2024 r. zostanie wywieszony na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul Kościuszki 17 wykaz nieruchomości przeznaczonej do zbycia w formie darowizny: udział 211/2381 działki 461 o pow. 0.6737 ha obręb Radziejów jednostka ewidencyjna m. Radziejów na rzecz Skarbu Państwa.

drukuj (Ogłoszenie o wykazie)

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Starosta dr Jarosław Kołtuniak
    data wytworzenia: 2024-01-08
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2024-01-08 12:06

Ogłoszenie o II przetargu ustnym nieograniczonym

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Ogłasza
II PRZETARG USTNY NIEOGRANICZONY

Na najem 2 boksów garażowych nr 16 i 22 o powierzchni około 15,80 m² każdy. Wyżej opisane boksy garażowe znajdują się na terenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie przy ul. Szpitalnej 3, w nieodpłatnym użytkowaniu SP ZOZ
i stanowią własność Powiatu Radziejowskiego. Boksy garażowe położone są na działce
o nr ewidencyjna 666/7 o pow. 0.2162 ha.

II Przetarg ustny nieograniczony odbędzie się w dniu 07.08.2024 roku w siedzibie Szpitala                  w Radziejowie przy ulicy Szpitalnej 3, sala konferencyjna:

1.      Dla boksu garażowego nr 16 - godz. 9.00

2.      Dla boksu garażowego nr 22 - godz. 9.15

Cena wywoławcza: 175, 00 zł plus VAT/miesięcznie/na każdy.

Warunkiem przystąpienia do II przetargu jest wniesienie wadium  w wysokości: 30,00 zł
w terminie do dnia 02.08.2024 roku, na konto: KDBS Filia w Radziejowie
nr 71 9550 0003 2018 0000 7386 0003 z dopiskiem wadium na boks garażowy nr …… .Uczestnicy postępowania przetargowego winni posiadać ze sobą dokument tożsamości. Kwota osiągnięta w II przetargu  jest podstawą  do podpisania umowy najmu na okres 3 lat. Uchylenie się uczestnika, który wygra przetarg, od zawarcia umowy, spowoduje przepadek wpłaconego wadium. Zastrzega się prawo odwołania przetargu   w uzasadnionych przypadkach.

Szczegółowe informacje można uzyskać również w siedzibie Szpitala Dział Administracji
i Zamówień Publicznych lub telefonicznie pod nr 54 285 63 31.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radziejowie, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, reprezentowany przez Dyrektora Sebastiana Jankiewicza, tel. 54 285 62 00, adres e-mail: sekretariat@szpitalradziejow.pl  klauzula informacyjna znajduje się na stronie  https://www.szpitalradziejow.pl/klauzula-informacyjna-ogolna/  bądź w siedzibie Szpitala.

I przetarg ustny nieograniczony odbył się 20 lutego 2024roku.

 

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 2659
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2024-07-16 11:48:04