Schemat procedury kontroli
Informacja o przeprowadzonej kontroli w Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli w Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kuj. Halina Wiśniewskadata wytworzenia: 2018-12-24
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-12-24 07:36
Informacja o przeprowadzonej kontroli
W miesiącach od lutego do listopada 2018 roku Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej przeprowadził 15 zaplanowanych kontroli Ośrodków Szkolenia Kierowców:
- OSK Budzyński Krzysztof, Czamaninek,
- OSK Grzechowiak Roman, Radziejów,
- Prywatna Nauka Jazdy Radzikowski Tomasz, Przemystka,
- PZMOT w Bydgoszczy , Zakład nr 10 w Radziejów,
- OSK „MASZ” Szczepan Marchwiński, Osięciny, ( skreślony z ewidencji)
- OSK Auto-Szkoła Krzysztof Idziak, Piotrków Kujawski,
- OSK Gotówka Grażyna, Dobre Wieś,
- OSK Tworek Andrzej, Broniewek 36,
- OSK Kwaśny Jacek, Borucin 8,
- OSK „DELFIN” Zalesiak Andrzej, Radziejów,
- OSK Zachwieja Damian, Pocierzyn 11,
- FH-U „ELKA” Budny Grzegorz, Szewce 36,
- OSK Kapela Mariusz, Piotrków Kujawski,
- OSK Rejman Iwona Zagorzyce 53,
- OSK Modrzejewski Izbica Kujawska, (kontrola placu manewrowego w m. Bronisław),
- OSK Markowska Agnieszka Bronisław,
Nie dokonano kontroli w:
W OSK „MASZ” Osięciny kontroli nie przeprowadzono ponieważ OSK Marchwiński zakończył działalność gospodarczą przed terminem zaplanowanej kontroli i został skreślony z ewidencji działalności OSK.
W kontrolowanych OSK w czasie przeprowadzanej kontroli nie stwierdzono rażących uchybień skutkujących zastosowaniem art.45 ust.1 tj. wszczęciem postępowania w sprawie wydania decyzji o zakazie wykonywania przez przedsiębiorcę działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia ośrodków szkolenia kierowców. Zgodnie z obowiązującymi przepisami do wszystkich Ośrodków Szkolenia Kierowców wystosowano wystąpienia pokontrolne.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Szpadzińskadata wytworzenia: 2018-12-11
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-12-11 11:06
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Informacja o przeprowadzonych kontrolach w roku 2018 firm prowadzących na terenie powiatu radziejowskiego Stacje Kontroli Pojazdów.
Lp. |
Nazwa firmy prowadzącej SKP |
Wynik kontroli |
1. |
POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY OKRĘGOWY ZESPÓŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SP.Z O.O. 85-808 BYDGOSZCZ UL.BIAŁOGARDZKA 7 ZAKŁAD NR 10 OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW |
Pozytywny – bez uwag |
2. |
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH |
Pozytywny – bez uwag |
3. |
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JOLANTA RAKOWSKA OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW |
Pozytywny – bez uwag |
4. |
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA TERESA SZULC OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW w Biskupice 1D 88-200 Radziejów
|
Pozytywny – bez uwag |
5. |
PHU „AUTO SERVICE” KAROL WITKOWSKI PODSTAWOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW Skibin 1A 88-200 |
Pozytywny – bez uwag |
6. |
„JANKOWSKI” OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW ul. Traugutta 5 88-220 Osięciny |
Pozytywny – bez uwag |
7. |
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ROMAN GANAS OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW Bytoń 64E 88-231 Bytoń |
Pozytywny – bez uwag |
W ww. firmach prowadzących stacje kontroli pojazdów nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości w prowadzeniu dokumentacji i eksploatacji urządzeń diagnostycznych.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Szpadzińskadata wytworzenia: 2018-12-11
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-12-11 11:00
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-12-11 11:00
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Informacja Wydziału Ochrony Środowiska Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej o przeprowadzonych w 2018 r. kontrolach firm transportowych z terenu powiatu radziejowskiego posiadających licencje/zezwolenia w krajowym transporcie drogowym osób i rzeczy.
Kontrole przeprowadzono na podstawie art. 83 i 84 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późń. Zm.) oraz harmonogramu kontroli przedsiębiorców posiadających licencje/zezwolenia w krajowym transporcie drogowym na rok 2018. Według ww. harmonogramu wyznaczonych zostało 14 firm transportowych.
Wykaz firm transportowych, w których przeprowadzone zostały kontrole.
Lp. |
Nazwa firmy transportowej |
Data kontroli |
1. |
P.H.U. „TRANSKUP” Jacek Skupniewicz ul. Skarbka 46 88-220 Osięciny |
22 października 2018 r. |
2. |
P.P.H.U. „MAJ-WASZ” s.c. Dariusz Waszak Sławomir Majchrzak Witowo Kol. 11 88-231 Bytoń |
18 października 2018 r. |
3. |
Transport Ciężarowy Śniadecki Zenon Dęby 28 88-210 Dobre |
16 października 2018 r. |
4. |
Transport Ciężarowy Skup i Sprzedaż Edward Bartczak Koszczały 32 88-210 Dobre |
08 października 2018 r. |
5. |
Usługi Transportowe – Handel Obwoźny Lesław Bilak Dęby 22 88-210 Dobre |
12 października 2018 r. |
6. |
Usługi Transportowe Handel Obwoźny Zbigniew Stefański Smarglin 69 88-210 Dobre |
03 października 2018 r. |
7. |
Zakład Usług Transportowych „TRANSIT” sp. j. Sobczyński Ryszard Szewczyk Piotr ul. Średnia 121 88-200 Radziejów |
Z dniem 15.02.2018 r. zaprzestano działalności transportowej - decyzja Starosty Radziejowskiego |
8. |
BEN-TRANS Sebastian Artur Benedykciński ul. 11 Listopada 88-230 Piotrków Kujawski |
30 października 2018 r. |
9. |
P.P.H.U ADMAR Andrzej Jąkalski ul. 19 Stycznia 21 88-210 Dobre |
01 października 2018 r. |
10. |
P.H.U WĘGROL Sławomir Gadaliński Bieganowo 40 88-200 Radziejów |
28 wrzesień 2018 r. |
11. |
F.H.U. MARWAT Mariusz Watkowski ul. Brzeska 55 88-200 Radziejów |
26 września 2018 r. |
12. |
Transport Towarowy Edward Matacz ul. Wierzbowa 2B 88-230 Piotrków Kujawski |
24 września 2018 r. |
13. |
Usługi Transportowe Andrzej Matacz Wójcin 59 88-230 Piotrków Kujawski |
20 września 2018 r. |
14. |
F.H.U. „U FARMERA” Marian Kołtuński ul. Mickiewicza 16 88-210 Dobre |
18 września 2018 r. |
W dokumentacjach ww. firm nie stwierdzono uchybień.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Szpadzińskadata wytworzenia: 2018-12-11
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-12-11 10:58
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Kołtuniakdata wytworzenia: 2018-11-20
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-11-20 08:02
Informacja o przeprowadzonej kontroli
W dniu 19.09.2018 r. Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Bydgoszczy przeprowadził w Środowiskowym Domu Samopomocy w Radziejowie kontrolę na podstawie art. 1 i art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1261 z późn. zm. ), w związku z art. 67 § 1 oraz art. 68 § 1 i § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 z późn. zm.).
Zakres przedmiotowy kontroli obejmował:
- sprawdzenie utrzymania bieżącego stanu higieniczno-sanitarnego i technicznego pomieszczeń oraz postępowania z odpadami,
- sprawdzenie przestrzegania zapisów ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych z dnia 9 listopada 1995 r.
W trakcie kontroli nieprawidłowości nie stwierdzono.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Halina Wiśniewskadata wytworzenia: 2018-10-23
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-10-23 12:56
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Kołtuniakdata wytworzenia: 2018-10-11
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-10-11 09:52
Informacja o przeprowadzonej kontroli
W dniu 18 września 2018 r. w Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim przeprowadzona została kontrola przez Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Bydgoszczy.
Protokół kontroli Nr 64/NHK/2018.
Kontrolę przeprowadzono na podstawie art. 1 i art. 25 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 1985r o Państwowej Inspekcji Sanitarnej ( tekst jednolity Dz.U z 2017 r. poz. 1261 z późn. zm.) w związku z art. 67 § 1 oraz art. 68 § 1 i § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 z późn. zm.).
Nieprawidłowości podczas kontroli nie stwierdzono.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kuj. Bożena Sawickadata wytworzenia: 2018-10-01
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-10-01 12:39
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Informacja o wynikach kontroli problemowej wykonywania zadań obrony cywilnej
w wybranych jednostkach powiatu radziejowskiego - Urząd Miasta w Radziejowie
sporządzona w oparciu o art. 4 ust.1 pkt 1 w związku z art. 6 ust. 1 pkt 4a ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej( Dz. U. z 2016 r. , poz. 1764ze zm.)
Cel kontroli: sprawdzenie stanu realizacji zadań obrony cywilnej w Urzędzie Miasta w Radziejowie
-
Jednostka kontrolowana: Urząd Miasta w Radziejowie, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów.
-
Kontrolę przeprowadził zespół kontrolny określony w ,,Programie przeprowadzenia kontroli problemowej wykonywania zadań z zakresu obrony cywilnej w Urzędzie Miasta w Radziejowie w dniu 22 czerwca 2018 roku”.
ZAKRES KONTROLI
Realizacja zadań obrony cywilnej:
-
Sposób opracowania dokumentów planu obrony cywilnej.
-
Przygotowanie elementów zbiorowej i indywidualnej ochrony ludności na wypadek wystąpienia zagrożeń, w tym ochrony dóbr kultury.
-
Planowanie elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania, aktualność dokumentacji.
-
Realizacja szkolenia w zakresie powszechnej samoobrony, w tym planowanie, podejmowanie inicjatyw i form działalności.
-
Stan bazy magazynowej oraz prowadzenie dokumentacji.
Wnioski i zalecenia kontrolujących:
Ad. 1) Sposób opracowania planu obrony cywilnej oceniono pozytywnie.
Ad. 2) Przedsięwzięcia związane z ochroną zabytków realizowane są dobrze.
Ad. 3) Dokumentacja dotycząca wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania prowadzona właściwie.
Ad. 4) Kontynuować szkolenia wśród mieszkańców miasta.
Ad. 5) Stan bazy magazynowej, prowadzenie przeglądów oraz prowadzenie dokumentacji oceniono pozytywnie.
Realizację zadań obrony cywilnej w Urzędzie Miasta w Radziejowie oceniono pozytywnie.
Do ustaleń zawartych w protokole pokontrolnym nie zostały zgłoszone zastrzeżenia.
Burmistrz Miasta w Radziejowie zobowiązany jest w terminie do dnia 27 lipca 2018 roku poinformować organ zarządzający kontrolę o sposobie wykorzystania uwag i wykonania wniosków oraz o podjętych działaniach lub przyczynach nie podjęcia tych działań. Pisemny meldunek o wykonaniu zaleceń należy przesłać do Starostwa Powiatowego w Radziejowie.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jadwiga Marcinkowskadata wytworzenia: 2018-07-17
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-07-17 10:19
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-07-17 10:19
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Informacja o wynikach kontroli problemowej wykonywania zadań obrony cywilnej
w wybranych jednostkach powiatu radziejowskiego - Urząd Gminy w Osięcinach
sporządzona w oparciu o art. 4 ust.1 pkt 1 w związku z art. 6 ust. 1 pkt 4a ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej( Dz. U. z 2016 r. , poz. 1764ze zm.)
Cel kontroli: sprawdzenie stanu realizacji zadań obrony cywilnej w Urzędzie Gminy w Osięcinach.
- Jednostka kontrolowana: Urząd Gminy w Osięcinach, ul. Wojska Polskiego14, 88-220 Osięciny.
- Kontrolę przeprowadził zespół kontrolny określony w ,,Programie przeprowadzenia kontroli problemowej wykonywania zadań z zakresu obrony cywilnej w Urzędzie Gminy w Osięcinach w dniu 27 kwietnia 2018 roku”.
ZAKRES KONTROLI
Realizacja zadań obrony cywilnej:
- Sposób opracowania dokumentów planu obrony cywilnej.
- Przygotowanie elementów zbiorowej i indywidualnej ochrony ludności na wypadek wystąpienia zagrożeń, w tym ochrony dóbr kultury.
- Planowanie elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania, aktualność dokumentacji.
- Realizacja szkolenia w zakresie powszechnej samoobrony, w tym planowanie, podejmowanie inicjatyw i form działalności.
- Stan bazy magazynowej oraz prowadzenie dokumentacji.
Wnioski i zalecenia kontrolujących:
Ad. 1) Sposób opracowania planu obrony cywilnej oceniono pozytywnie.
Ad. 2) Przedsięwzięcia związane z ochroną zabytków realizowane są dobrze.
Ad. 3) Dokumentacja dotycząca wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania prowadzona właściwie.
Ad. 4) Kontynuować szkolenia wśród mieszkańców gminy.
Ad. 5) Stan bazy magazynowej, prowadzenie przeglądów oraz prowadzenie dokumentacji oceniono pozytywnie.
Realizację zadań obrony cywilnej w Urzędzie Gminy w Osięcinach oceniono pozytywnie.
Do ustaleń zawartych w protokole pokontrolnym nie zostały zgłoszone zastrzeżenia.
Wójt Gminy Osięciny zobowiązany jest w terminie do dnia 25 czerwca 2018 roku poinformować organ zarządzający kontrolę o sposobie wykorzystania uwag i wykonania wniosków oraz o podjętych działaniach lub przyczynach nie podjęcia tych działań. Pisemny meldunek o wykonaniu zaleceń należy przesłać do Starostwa Powiatowego w Radziejowie.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jadwiga Marcinkowskadata wytworzenia: 2018-06-11
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-06-11 14:54
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Inspektor kontroli Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu w dniach 20 listopada 2017 r. – 24 listopada 2017 r., 27 listopada 2017 r. – 29 listopada 2017 r., 8 grudnia 2017 r., 11 grudnia 2017 r. – 12 grudnia 2017 r. przeprowadził kontrolę w Starostwie Powiatowym w Radziejowie.
Zakres kontroli:
- prawidłowość i rzetelność obliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego,
- ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych i wypłacanie tych świadczeń oraz dokonywanie rozliczeń z tego tytułu,
- prawidłowość i terminowość opracowywania wniosków o świadczenia emerytalne i rentowe,
- wystawianie zaświadczeń lub zgłaszanie danych dla celów ubezpieczeń społecznych.
Kontrola objęto okres od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r.
Ustalenia kontroli zawarte zostały w protokóle kontroli podpisanym dnia 12.12.2017 r. znak sprawy 562017110014. Zakład Ubezpieczeń Społecznych Odział w Toruniu zawiadomił o konieczności złożenia dokumentów korygujących zgodnie z ustaleniami zawartymi w protokole. Dokumenty korygujące zostały złożone.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Kołtuniakdata wytworzenia: 2018-03-27
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-03-27 09:22
Informacja o przeprowadzonej kontroli
W dniu 11.09.2017 r. w Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim przeprowadzona została kontrola przez Sędziego Sądu Rejonowego w Radziejowie.
Kontrolą objęto legalność przyjmowania i przebywania w Domu Pomocy Społecznej osób z zaburzeniami psychicznymi, prawidłowość dokumentacji medycznej stanowiącej podstawę przyjmowania w zakładzie osób z zaburzeniami psychicznymi, prawidłowość dokumentacji medycznej dotyczącej zastosowania przymusu bezpośredniego oraz stosowania świadczeń zdrowotnych stwarzających podwyższone ryzyko dla pacjenta, przestrzegania praw tych osób, ich warunki bytowe a także działalność zakładu w zakresie współpracy z sądem i kuratorami sprawującymi nad wyżej wspomnianymi osobami nadzór oraz współdziałanie zakładu z rodzinami i opiekunami osób z zaburzeniami psychicznymi i prawidłowość oraz terminowość załatwiania ich skarg i wniosków.
Kontrolą objęto okres od 10 września 2015 r do 11 września 2017 roku.
W wyniku kontroli nie stwierdzono naruszania praw czy legalności przyjmowania i przebywania w Domu Pomocy Społecznej osób z zaburzeniami psychicznymi. Dokumentacja medyczna i przebywania w zakładzie ww. Osób z zaburzeniami psychicznymi jest zgromadzona prawidłowo i wyczerpująco. Warunki bytowe, działalność zakładu w zakresie współpracy z sądem i z rodzinami i opiekunami prawnymi osób z zaburzeniami psychicznymi jak również proces załatwiania skarg i wniosków nie budzi zastrzeżeń.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kuj. Bożena Sawickadata wytworzenia: 2018-03-02
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-03-02 08:20