Schemat procedury kontroli
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Wydział Ochrony Środowiska Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej przeprowadził kontrolę firmy transportowej RAF-TRANS Rafał Ciemny Pruchnowo 2 88-200 Radziejów w dniu 10 listopada 2017 r. na podstawie art. 83 i 84 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 z późń. Zm.) oraz harmonogramu kontroli przedsiębiorców posiadających licencje/zezwolenia w krajowym transporcie drogowym na rok 2017.
W trakcie kontroli nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Andrzej Łodygowskidata wytworzenia: 2018-02-27
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2018-02-27 12:54
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2018-02-27 14:28
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej w miesiącu grudniu 2017 r. przeprowadził kontrolę następujących przedsiębiorców z terenu powiatu radziejowskiego posiadających ww. licencje/zezwolenia:
- F.U.T.H. „JAŚ” Jadwiga Baranowska Paniewo 16a 87-875 Topólka
- U.T Mariusz Tomczak ul. Szybka 16 88-200 Radziejów
- U.T.H. Waldemar Szczerbiak Konary 1 88-220 Osięciny
- U.T. Niżyński ul. Kasprowicza 4 88-200 Radziejów
- P.P.U.H. „KRZYWOSĄDZ” Franciszek Żywiczyński Dobre 88 88-210 Dobre
- DMD-BIS ul. Dworcowa 32C 88-230 Piotrków Kujawski
- Przewozy Okazjonalne „BUS” Zygmunt Stasiak ul. Chopina 19 88-200 Radziejów
- U.TiH.A.P. Krzysztof Zachwieja Bełszewo 2 88-220 Osięciny
- Przewozy Okazjonalne „BUS” Piotr Bolewski ul. Moniuszki 7 88-200 Radziejów
- Krajowy Transport Drogowy Osób Janusz Konwent Czołowo 108H 88-200 Radziejów
- F.H.U. „GEES” Dariusz Kremplewski ul. Tuwima 5 88-200 Radziejów
- Usługi Transportowe LUKAS-TRANS Kamila Sprawka Rudzk Duży 17 88-230 Piotrków Kujawski
- TRANSMALEC J.M. Malec Jadwiga Malec Piołunowo 34 88-200 Radziejów
- F.T Marcin Błaszak ul. Pogodna 36 88-230 Piotrków Kujawski
- U.T. Renata Tomczak Bycz 7/3 88-230 Piotrków Kujawski
- P.W. „GRANIT” Tomasz Głowacki Dęby 99 88-210 Dobre
- U.T. DOMAL Przemysław Gregor ul. Pogodna 46 88-230 Piotrków Kujawski
- U.T. Marszewski Arnold Powałkowice 20 88-220 Osięciny
- P.P.H.U. Prace Ziemne Piotr Leśkow Holendry Bytońskie 8 88-231 Bytoń
- U.T. Eugeniusz Gotówka Leonowo 15 88-220 Osięciny
- P.H.U. MIDAS ul. Powstańców 4/6 88-210 Dobre
- ROLPOLEX Halina Nowacka ul. Strażacka 13 88-230 Piotrków Kujawski
- JAWA-TRANS Jan Wasielewski Galonki 7A 87-875 Topólka
W trakcie kontroli nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości w prowadzeniu dokumentacji wymaganej do prowadzenia działalności transportowej w krajowym transporcie drogowym osób /rzeczy. Sporządzono sprawozdania z kontroli.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Szpadzińskadata wytworzenia: 2017-12-20
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-12-20 11:19
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej przeprowadził w miesiącu grudniu 2017 r. 6 kontroli następujących Stacji Kontroli Pojazdów:
Lp. |
Nazwa firmy prowadzącej SKP |
Wynik kontroli |
1. |
POLSKI ZWIĄZEK MOTOROWY OKRĘGOWY ZESPÓŁ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SP.Z O.O. 85-808 BYDGOSZCZ UL.BIAŁOGARDZKA 7 ZAKŁAD NR 10 OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW ul. Parkowa 3 Radziejów |
Pozytywny – bez uwag |
2. |
SPÓŁDZIELNIA KÓŁEK ROLNICZYCH |
Pozytywny – bez uwag |
3. |
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA JOLANTA RAKOWSKA OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW ul. Włocławska 64 Piotrków Kujawski |
Pozytywny – bez uwag |
4. |
DIAGNOSTYKA SAMOCHODOWA TERESA SZULC OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW w Biskupice 1D gm. Radziejów
|
Pozytywny – bez uwag |
5. |
PHU „AUTO SERVICE” KAROL WITKOWSKI PODSTAWOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW |
Pozytywny – bez uwag |
6. |
„JANKOWSKI” OKRĘGOWA STACJA KONTROLI POJAZDÓW ul. Traugutta 5 Osięciny |
Pozytywny – bez uwag |
W ww. firmach prowadzących stacje kontroli pojazdów nie stwierdzono żadnych nieprawidłowości w prowadzeniu dokumentacji i eksploatacji urządzeń diagnostycznych. Sporządzono protokół kontroli
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Szpadzińskadata wytworzenia: 2017-12-20
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-12-20 11:18
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Wydział Organizacji, Nadzoru i Promocji Powiatu Starostwa Powiatowego w Radziejowie w dniu 17.11.2017 r. przeprowadził kontrolę Uczniowskiego Klubu Sportowego „Przemystka” w Radziejowie. Kontrola została przeprowadzona na podstawie art. 8 ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2017 r., poz.210) oraz ustawy o sporcie z 25 czerwca 2010 r. ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1463 z późn. zm.). Przedmiotem kontroli było; „Prawidłowość prowadzenia dokumentacji uczniowskiego klubu sportowego oraz zawodów w ramach konkursów dofinansowanych przez powiat”. Podczas kontroli nieprawidłowości nie stwierdzono. Dnia 21.11.2017 r. zostało podpisane sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Patykdata wytworzenia: 2017-12-20
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-12-20 10:51
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Wydział Organizacji, Nadzoru i Promocji Powiatu Starostwa Powiatowego w Radziejowie w dniu 8.12.2017 r. przeprowadził kontrolę stowarzyszenia rejestrowego pod nazwą Powiatowy Szkolny Związek Sportowy. Kontrola została przeprowadzona na podstawie art. 8 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 r. prawo o stowarzyszeniach (Dz. U. z 2017 r., poz. 210 ) oraz ustawy o sporcie z 25 czerwca 2010 r. (Dz. U. z 2017 poz. 1463 z późn. zm.). Przedmiotem kontroli była „Zgodność realizacji zadań z Kalendarzem Imprez Sportowych na 2017 r.”. W trakcie kontroli nieprawidłowości nie stwierdzono. Dnia 12 grudnia 2017 r. zostało podpisane sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Patykdata wytworzenia: 2017-12-20
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-12-20 10:50
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Zespół kontrolny Wydziału Finansów i Budżetu Kujawsko – Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy przeprowadził kontrolę w Powiecie Radziejowskim w dniach od 16 października 2017 r. do 7 listopada 2017 r.
Przedmiotem kontroli była realizacja zadań z zakresu administracji rządowej w zakresie:
- sporządzania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej,
- pobierania i przekazywania dochodów budżetowych,
- terminowości przekazywania dochodów budżetowych,
- windykacji należności z tytułu dochodów budżetu państwa,
- sporządzenia sprawozdania Rb-27ZZ z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami.
Kontrolą objęto okres od 1 stycznia 2016 r. do 31grudnia 2016 r.
Dnia 11 grudnia 2017 r. Starostwo Powiatowe w Radziejowie otrzymało wystąpienie pokontrolne z dnia 6 grudnia 2017 r. znak WFB.III.431.24.2017.
W wyniku przeprowadzonej kontroli kontrolowana działalność jednostki oceniona została pozytywnie z uchybieniami. Zalecono podjęcie następujących działań w celu wyeliminowania stwierdzonych w wyniku kontroli uchybień, a w szczególności do:
1) ujmowania źródeł dochodów budżetowych z tytułu opłaty za trwały zarząd w § 0470 klasyfikacji budżetowej,
2) terminowego przekazywania pobranych dochodów budżetowych na rachunek dysponenta części budżetowej przekazującego dotację,
3) naliczania i odprowadzania, wraz z dochodami do budżetu państwa, odsetek w przypadku nieterminowego przekazywania dochodów budżetowych,
4) bieżącego naliczania odsetek ustawowych według aktualnej stawki procentowej.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Kołtuniakdata wytworzenia: 2017-12-19
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-12-19 10:03
Informacja o przeprowadzonej kontroli
W miesiącach od lutego do listopada 2017 roku Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej przeprowadził 16 zaplanowanych kontroli Ośrodków Szkolenia Kierowców :
- OSK Budzyński Krzysztof, Czamaninek,
- OSK Grzechowiak Roman, Radziejów,
- Prywatna Nauka Jazdy Radzikowski Tomasz, Przemystka,
- PZMOT w Bydgoszczy , Zakład nr 10 w Radziejów,
- OSK „MASZ” Szczepan Marchwiński, Osięciny, ( notatka służbowa)
- OSK Auto-Szkoła Krzysztof Idziak, Piotrków Kujawski,
- OSK Gotówka Grażyna, Dobre Wieś,
- OSK Tworek Andrzej, Broniewek 36,
- OSK Kwaśny Jacek, Borucin 8,
- OSK „DELFIN” Zalesiak Andrzej, Radziejów,
- OSK Zachwieja Damian, Pocierzyn 11,
- FH-U „ELKA” Budny Grzegorz, Szewce 36,
- OSK Kapela Mariusz, Piotrków Kujawski,
- OSK Rejman Iwona Zagorzyce 53,
- OSK Kosmecki Wojciech, Piotrków Kujawski,
- OSK Modrzejewski Izbica Kujawska, (kontrola placu manewrowego w m. Bronisław),
- OSK Markowska Agnieszka Bronisław,
- OSK Centralny Markowska, Linkowski, Skępe,
Nie dokonano kontroli w :
OSK Centralny Markowska , Linkowski oraz OSK Kosmecki Wojciech z powodu likwidacji działalności przez w/w przedsiębiorców.
W OSK „MASZ” kontrolę zakończono notatką służbową ponieważ OSK Marchwiński zawiesił działalność gospodarczą i nie prowadzi szkoleń.
W kontrolowanych OSK w czasie przeprowadzanej kontroli nie stwierdzono rażących uchybień skutkujących wszczęciem postępowania w sprawie wykreślenia ośrodka z rejestru przedsiębiorców prowadzących OSK. Zgodnie z obowiązującymi przepisami do wszystkich Ośrodków Szkolenia Kierowców wystosowano wystąpienia pokontrolne.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Szpadzińskadata wytworzenia: 2017-11-14
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-11-14 13:00
Informacja o przeprowadzonej kontroli
W miesiącu marcu i maju 2017r. Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej przeprowadził 13 kontroli realizacji warunków wydanych pozwoleń wodnoprawnych:
1. Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Topólce, 87-875 Topólka – odprowadzanie oczyszczonych ścieków sanitarnych do rzeki Zgłowiączki.
2. PETROMAN Spółka z o.o. Kazimierz Mańkowski Lubraniec Parcele 54, 87-890 Lubraniec – odprowadzanie do miejskiej kanalizacji deszczowej ścieków przemysłowych w miejscowości Piotrków Kujawski.
3. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „EMPEGIEK” Sp. z o.o. w Radziejowie ul. Szpitalna 15, 88-200 Radziejów – pobór wód podziemnych z ujęcia miejskiego.
4. Łukasz Wojciechowski Czołowo 61, 88-200 Radziejów – odprowadzanie ścieków do ziemi i urządzeń kanalizacyjnych w miejscowości Broniewek.
5. P.P.U.H. AUTO-BAZA Agata Onisk Rybiny Leśne 10, 87-875 Topólka – odprowadzanie ścieków bytowych i opadowo-roztopowych do ziemi oraz ścieków przemysłowych do urządzeń z terenu Zakładu.
6. Gospodarstwo Rolne Piotr Michalak Nasiłowo 32, 88-231 Bytoń – pobór wód podziemnych w miejscowości Nasiłowo.
7. Agnieszka Łapacz Opatowice 47, 88-200 Radziejów – pobór wód podziemnych w miejscowości Opatowice.
8. Agnieszka Łapacz Opatowice 47, 88-200 Radziejów – pobór wód podziemnych w miejscowości Stary Radziejów Kol.
9. Marek Siarkowski Zagorzyce, 88-200 Radziejów – pobór wody powierzchniowej z własnych stawów w miejscowościach Zagorzyce i Niegibalice.
10. Gospodarstwo Rolne Przemysław Brochocki Leonowo 9, 88-200 Radziejów – pobór wód podziemnych w miejscowości Leonowo.
11. Gospodarstwo Rolno-Hodowlane Bogusława Krulikowska Andrzej Krulikowski Borucin 31, 88-220 Osięciny – pobór wód podziemnych w miejscowości Borucin.
12. Gospodarstwo Rolne Rafał Waszak Powałkowice 12, 88-220 Osięciny – pobór wody powierzchniowej z własnych zbiorników wodnych w miejscowościach Powałkowice i Torzewo.
13. Gospodarstwo Rolne Ireneusz i Elżbieta Woźniak Samszyce 26, 88-220 Osięciny – pobór wód podziemnych w miejscowości Samszyce i pobór wód powierzchniowych w miejscowości Samszyce.
W trakcie kontroli nieprawidłowości nie stwierdzono. Sporządzono i podpisano sprawozdania z kontroli.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marzena Szpadzińskadata wytworzenia: 2017-11-14
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-11-14 13:00
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Starostwo Powiatowe w Radziejowie - Wydział Organizacji, Nadzoru i Promocji Powiatu w dniu 27 września 2017 roku przeprowadził kontrolę problemową w Zespole Szkół Mechnicznych w Radziejowie. Kontrola obejmowała prawidłowość przestrzegania przepisów o zamówieniach publicznych według dokumentacji za rok 2016 roku. W trakcie kontroli nieprawidłowości nie stwierdzono. Dnia 2 października 2017 roku zostało podpisane sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Tomczak, Ewa Brzezińskadata wytworzenia: 2017-10-04
- opublikował: administratordata publikacji: 2017-10-04 11:59
- zmodyfikował: administratorostatnia modyfikacja: 2017-10-04 11:59
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Zespół kontrolny Wydziału Nadzoru i Kontroli Kujawsko – Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy w dniach od 9 maja 2017 r. do 12 maja 2017 r. przeprowadził kontrolę.
Przedmiotem kontroli była realizacja zadań z zakresu administracji rządowej określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, ze zm.) tj.: wydawania, odmowy wydawania, zmiany, cofnięcia i stwierdzenia wygaśnięcia zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, przetwarzania odpadów oraz zbierania i przetwarzania odpadów.
Kontrolą objęto okres od 1 stycznia 2015 r. do 31grudnia 2016 r.
W dniu 1 sierpnia 2017 r. Starostwo Powiatowe w Radziejowie otrzymało wystąpienie pokontrolne z dnia 27 lipca 2017 r. znak WNK.DW.III.431.2.1.2017.WK.JL.
W wyniku przeprowadzonej kontroli kontrolowana działalność oceniona została pozytywnie z uchybieniami. Kontrolujący uchybienia przedstawili i omówili. Z uwagi, iż nie stwierdzono nieprawidłowości a tylko uchybienia odstąpiono od formułowania zaleceń.
Radziejów, 18 sierpnia 2017 r.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jarosław Kołtuniakdata wytworzenia: 2017-08-18
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-08-18 10:12
Informacja o przeprowadzonej kontroli
W dniu 14.06.2017 r. w Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim została przeprowadzona kontrola przez Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Bydgoszczy Protokół Nr 31/NHŻ/2017.
Kontrolę przeprowadzono na podstawie art. 4 i art. 25 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2015 r., poz. 1412 z późn. zm.), w związku z art. 67 § 1 oraz art. 68 § 1 i § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.).
Sposób przeprowadzania kontroli określa Procedura urzędowej kontroli żywności oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością PK/BŻ/01 określona w zarządzeniu nr 104/17 Głównego Inspektora Sanitarnego z dnia 8 maja 2017 r. w sprawie procedury przeprowadzenia urzędowej kontroli żywności oraz materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz na podstawie art. 3 ust. 2 rozporządzenia (WE) nr 882/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie kontroli urzędowych przeprowadzonych w celu sprawdzenia zgodności z prawem paszowym i żywnościowym oraz regułami dotyczącymi zdrowia zwierząt i dobrostanu zwierząt ( Dz. Urz. UE L 165 z 30.04.2004, str. 1, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 3, t. 45, str. 200, z późn. zm.) - nie dokonano zawiadomienia o zamiarze wszczęcia kontroli.
Stwierdzono nieprawidłowości stanowiące naruszenie przepisów rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietna 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych ( Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1, z późn. zm. Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 34, str. 319) oraz ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2017 r., poz. 149 z późn. zm. ).
Nieprawidłowości zostały usunięte podczas trwania czynności kontrolnych
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim Bożena Sawickadata wytworzenia: 2017-08-07
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-08-07 14:33
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Starostwo Powiatowe w Radziejowie - Wydział Organizacji, Nadzoru i Promocji Powiatu w dniu 29 czerwca 2017 roku przeprowadził kontrolę problemową w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. Kontrola obejmowała: prawidłowość przestrzegania przepisów o zamówieniach publicznych za 2016 rok.( Dz. U. z 2015 r. poz.2164 ) Dnia 31 lipca 2017 roku przekazano wystąpienie pokontrolne Dyrektorowi Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Katarzyna Tomczak, Ewa Brzezińskadata wytworzenia: 2017-07-31
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-07-31 10:41
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Informacja o wynikach kontroli problemowej wykonywania zadań obrony cywilnej
w wybranych jednostkach powiatu radziejowskiego - Urząd Gminy w Dobrem
sporządzona w oparciu o art. 4 ust.1 pkt 1 w związku z art. 6 ust. 1 pkt 4a ustawy z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej( Dz. U. z 2016 r. , poz. 1764)
Cel kontroli: sprawdzenie stanu realizacji zadań obrony cywilnej w Urzędzie Gminy
w Dobrem.
- Jednostka kontrolowana: Urząd Gminy w Dobrem, ul. Dworcowa 6, 88-210 Dobre.
- Kontrolę przeprowadził zespół kontrolny określony w ,,Programie przeprowadzenia kontroli problemowej wykonywania zadań z zakresu obrony cywilnej w Urzędzie Gminy w Dobrem w dniu 20 czerwca 2017 roku”.
ZAKRES KONTROLI
Realizacja zadań obrony cywilnej:
- Sposób opracowania dokumentów planu obrony cywilnej.
- Przygotowanie elementów zbiorowej i indywidualnej ochrony ludności na wypadek wystąpienia zagrożeń, w tym ochrony dóbr kultury.
- Planowanie elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania, aktualność dokumentacji.
- Realizacja szkolenia w zakresie powszechnej samoobrony, w tym planowanie, podejmowanie inicjatyw i form działalności.
- Stan bazy magazynowej oraz prowadzenie dokumentacji.
Wnioski i zalecenia kontrolujących:
Ad. 1) Sposób opracowania planu obrony cywilnej oceniono pozytywnie.
Ad. 2) Przedsięwzięcia związane z ochroną zabytków realizowane są dobrze.
Ad. 3) Dokumentacja dotycząca wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania prowadzona właściwie.
Ad. 4) Kontynuować szkolenia wśród mieszkańców gminy.
Ad. 5) Stan bazy magazynowej, prowadzenie przeglądów oraz prowadzenie dokumentacji oceniono pozytywnie.
Realizację zadań obrony cywilnej w Urzędzie Gminy w Dobrem oceniono pozytywnie.
Do ustaleń zawartych w protokole pokontrolnym nie zostały zgłoszone zastrzeżenia.
Wójt Gminy Dobre zobowiązany jest w terminie do dnia 30 lipca 2017 roku poinformować organ zarządzający kontrolę o sposobie wykorzystania uwag i wykonania wniosków oraz o podjętych działaniach lub przyczynach nie podjęcia tych działań. Pisemny meldunek o wykonaniu zaleceń należy przesłać do Starostwa Powiatowego w Radziejowie.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jadwiga Marcinkowskadata wytworzenia: 2017-07-06
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-07-06 08:47
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Informacja o wynikach kontroli problemowej wykonywania zadań obrony cywilnej w wybranych jednostkach powiatu radziejowskiego - Urząd Gminy w Radziejowie
sporządzona w oparciu o art. 4 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 6. ust. 1 pkt 4a ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r., poz. 1764)
Cel kontroli: sprawdzenie stanu realizacji zadań obronu cywilnej w Urzędzie gminy w Radziejowie.
1. Jednostka kontrolowana: Urząd Gminy w Radziejowie, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów.
2. Kontrolę przeprowadził zespół kontrolny określony w "Programie przeprowadzenia kontroli problemowej wykonywania zadań z zakresu obrony cywilnej w Urzędzie Gminy w Radziejowie w dniu 25 kwietnia 2017 roku".
ZAKRES KONTROLI
Realizacja zadań obrony cywilnej:
1. Sposób opracowania dokumentów planu obrony cywilnej.
2. Przygotowanie elementów zbiorowej i indywidualnej ochrony ludności na wypadek wystąpienia zagrożeń, w tym ochrony dóbr kultury.
3. Planowanie elementów systemu wykrywania i alarmowania oraz wczesnego ostrzegania, aktualności dokumentacji.
4. Realizacja szkolenia w zakresie powszechnej samoobrony, w tym planowanie, podejmowanie inicjatyw i form działalności.
5. Stan bazy magazynowej oraz prowadzenie dokumentacji.
Wnioski i zalecenia kontrolujących:
Ad. 1) Sposób opracowania planu obrony cywilnej oceniono pozytywnie.
Ad. 2) Przedsięwzięcia związane z ochroną zabytków realizowane są dobrze.
Ad. 3) W kontrolowanym okresie wydano zarządzenie wójta w sprawie organizacji systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach na terenie gminy. Dokumentacja prowadzona właściwie.
Ad. 4) Kontynuować szkolenia wśród mieszkańców gminy.
Ad. 5) Stan bazy magazynowej, prowadzenie przeglądów oraz prowadzenie dokumentacji oceniono pozytywnie.
Realizację zadań obrony cywilnej w Urzędzie Gminy w wRadziejowie oceniono pozytywnie.
Do ustaleń zawartych w protokole pokontrolnym nie zostały zgłoszone zastrzeżenia.
Wójt Gminy w Radziejowie zobowiązany jest w terminie do dnia 30 czerwca 2017 roku poinformować organ zarządzający kontrolę o sposobie wykorzystania uwag i wykonania wniosków oraz podjętych działaniach lub przyczynach nie podjęcia tych działań. Pisemny meldunek o wykonaniu zaleceń należy przesłać do Starostwa Powiatowego w Radziejowie.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jadwiga Marcinkowskadata wytworzenia: 2017-06-19
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-06-19 13:14
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Informacja o przeprowadzonej kontroli w Środowiskowym Domu Samopomocy w Radziejowie
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Kierownik Środowiskowego Domu Samopomocy w Radziejowie Halina Wiśniewskadata wytworzenia: 2017-06-19
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-06-19 12:52
- zmodyfikował: Administrator Systemuostatnia modyfikacja: 2017-06-19 12:51
Informacja o przeprowadzonej kontroli
W dniach 07-12.06.2017 r. w Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim została przeprowadzona kontrola przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Radziejowie.
Kontrolę przeprowadzono na podstawie art. 23 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2016 r., poz. 603 ze zm.) oraz § 10 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 października 2005 r. w sprawie czynności kontrolno-rozpoznawczych przeprowadzonych przez Państwową Straż Pożarną (Dz. U. z 2005 r. Nr 225 poz. 1934).
Stwierdzono kilka nieprawidłowości.
Czynności kontrolno-rozpoznawcze przeprowadzone przez przedstawiciela Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Radziejowie wykazały w obiekcie elementy zagrożenia życia.
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim - Bożena Sawickadata wytworzenia: 2017-06-16
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-06-16 12:46
Informacja o przeprowadzonej kontroli
W dniu 2 marca 2017 r. w Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim została przeprowadzona kontrola przez Państwowy Wojewódzki Inspektorat Sanitarny w Bydgoszczy. Protokół kontroli Nr NEP.5.2017. Kontrolę przeprowadzono na podstawie art. 1 i art. 25 ustawy z dnia 14 marca 1985 r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1412 z późn. zm.) w związku z art. 67 § 1 oraz art. 68 § 1 i § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 23 z późn. zm.).
Nieprawidłowości podczas kontroli nie stwierdzono.
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim
Bożena Sawicka
drukuj (Informacja o przeprowadzonej kontroli)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim - Bożena Sawickadata wytworzenia: 2017-04-03
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-04-03 14:17
Informacja o przeprowadzonej kontroli
Informacja o przeprowadzonej kontroli w Zakładzie Aktywności Zawodowej w Radziejowie
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2017-03-03 14:28
Informacja o przeprowadzonych kontrolach
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej przeprowadził w 4 terminach: w dniach 25-29 kwietnia 2016r.,24 - 31 maja 2016r., 18 - 24 sierpnia 2016r. oraz 7 -14 października 2016r. kontrole następujących PRZEDSIĘBIORCÓW POSIADAJĄCYCH LICENCJE/ZEZWOLENIA W KRAJOWYM TRANSPORCIE DROGOWYM:
1.PRZEDSIĘBIORSTWO Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Franciszek Żywiczyński – Dobre
2.Usługi Transportowe Mariusz Tomczak - Radziejów
3.Kupno- Sprzedaż Żywca oraz Artykułów Rolno-Przemysłowych Grzegorz Chełminiak – Topólka
4."EURO-MLEK" Sławomir Granczewski Radziejów
5.Prasmet Marek Granczewski ul. Brzeska 68 88-200 Radziejów
6.Usługi Transportowe „Kameleon” Nagórki 16 88-220 Osięciny
7.Transport Ciężarowy Marek Szmydt ul. Wyspiańskiego 10, 88-200 Radziejów
8.Zakład Usługowy Zbigniew Walczak Żakowice 30 88-220 Osięciny
9.Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo-Usługowe "ESTEWU" - Jan Linowiecki – Radziejów
10.Punkt Obrotu Artykułami Rolno- Przemysłowymi oraz Usługi Transportowe - Dariusz Barczak – Osięciny
11.Firma "SAMAR" Roman Walczak Lechosław Walczak sp.jawna – Osięciny
12.Transport Ciężarowy Wojciech Fronczak, Przysiek 62, 88-210 Dobre
13.Usługi Transportowe – Grzegorz Wajer, Wyrobki 87-875 Topólka
14.Usługi Transportowe Arkadiusz Waloszek, ul. Rataja 40, 88-220 Osięciny
15.Transport Osobowy Paweł Piasecki Dębianki 27, 87-875 Topólka
16.Transport Ciężarowy Lewandowski Tadeusz, Objezdna 20, 88-200 Radziejow
17.Transport Ciężarowy Krzysztof Wasielewski, Czołpin 12, 88-210 Dobre
W trakcie kontroli nieprawidłowości nie stwierdzono. Sporządzono sprawozdania z kontroli.
drukuj (Informacja o przeprowadzonych kontrolach)
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marek Wojtysiakdata wytworzenia: 2017-01-02
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2017-01-02 13:45
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2017-01-02 13:46