Radziejów, dnia 13.03.2024 r.
N.R.L.O.II.6131.10.2024
INFORMACJA
Zgodnie z art. 21 ust. 2 pkt. 24 litera „f” ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm. ) oraz art. 90, art.83, art. 84 ust. 1-3, art. 86 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ) Starosta Radziejowski podaje do publicznej wiadomości informację, że w dniu 13.03.2024 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek :
Urzędu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów
w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie następujących drzew:
1. Robinia akacjowa– 4 szt., znajdująca się na działce o nr ewid. nr 78/3, położonej w miejscowości Broniewek, gm. Radziejów.
W związku z powyższym mają Państwo prawo składania w terminie 21 (od daty podania do publicznej wiadomości) uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy oraz składać wnioski i uwagi w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, pokój nr 7, od poniedziałku do piątku w godzinach 730-1530.