Radziejów, dnia 10.11.2021 r.
O.T.I.6233.1.2021
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.)
Starosta Radziejowski zawiadamia,
że z dniem 10.11.2021 r. na wniosek firmy M&K S. C. Mariola Graczyk – Benedykcińska, Karol Benedykciński, Broniewek 32, 88 – 200 Radziejów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie:
- zmiany decyzji Starosty Radziejowskiego znak: O.T.I.6233.1.2021 z dnia 24.05.2021 r. – zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów (z późniejszymi zmianami).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.