Na podstawie art. 48 pkt 4 i 5 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. z 2016 poz. 1987 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257)
Zawiadamia się
że z dniem 03.08.2017r. wszczyna się z urzędu postępowanie administracyjne w sprawie wygaśnięcia decyzji z dnia 17.02.2015r. znak: O.T.I.6233.26.2014 – zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów innych niż niebezpieczne na działce Nr 867/1 i 867/4 w miejscowości Radziejów udzielonego firmie ALU CAN Sp. z o.o. ul. J. Sobieskiego 20/40, 96-200 Rawa Mazowiecka.
Wygaśnięcie w/w zezwolenia związane jest z art. 48 pkt 4 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. ( Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm. ) „Jeżeli podmiot objęty zezwoleniem nie rozpoczął działalności objętej zezwoleniem w terminie 2 lat od dnia, w którym zezwolenie stało się ostateczne” oraz z art. 48 pkt 5 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. ( Dz.U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) „Zezwolenie na zbieranie odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów wygasa, jeżeli podmiot objęty zezwoleniem nie prowadził działalności objętej zezwoleniem przez 2 lata”.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Infrastruktury Technicznej pokój nr 11 od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1530.