Zespół kontrolny Wydziału Nadzoru i Kontroli Kujawsko – Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy w dniach od 9 maja 2017 r. do 12 maja 2017 r. przeprowadził kontrolę.
Przedmiotem kontroli była realizacja zadań z zakresu administracji rządowej określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, ze zm.) tj.: wydawania, odmowy wydawania, zmiany, cofnięcia i stwierdzenia wygaśnięcia zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów, przetwarzania odpadów oraz zbierania i przetwarzania odpadów.
Kontrolą objęto okres od 1 stycznia 2015 r. do 31grudnia 2016 r.
W dniu 1 sierpnia 2017 r. Starostwo Powiatowe w Radziejowie otrzymało wystąpienie pokontrolne z dnia 27 lipca 2017 r. znak WNK.DW.III.431.2.1.2017.WK.JL.
W wyniku przeprowadzonej kontroli kontrolowana działalność oceniona została pozytywnie z uchybieniami. Kontrolujący uchybienia przedstawili i omówili. Z uwagi, iż nie stwierdzono nieprawidłowości a tylko uchybienia odstąpiono od formułowania zaleceń.
Radziejów, 18 sierpnia 2017 r.