Radziejów, dnia 29.12.2023 r.
N.R.L.O.I.6233.5.2023
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)
Starosta Radziejowski zawiadamia,
że z dniem 29.12.2023 r. na wniosek FROST KURKIEWICZ Sp. z o. o., Skibin 26A, 88 – 200 Radziejów zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia można zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia. Miejscem wnoszenia wniosków i zastrzeżeń oraz zapoznania się z zebranymi aktami sprawy jest siedziba Starostwa Powiatowego w Radziejowie przy ul. Kościuszki 17, Wydział Zarządzania Nieruchomościami, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój nr 7 od poniedziałku do piątku w godz. 800 – 1530.